Časté dotazy
Časté dotazy
Máte dotaz? Možná už něco podobného řešil někdo před Vámi. Podívejte se do sekce často kladených dotazů, kterou pravidelně aktualizujeme.
Nejde mi zaplatit přes platební bránu GoPay.
Máme zkušenost, že většina neúspěšných plateb neproběhne z důvodu nastavení platební karty. Nejčastějším problémem bývají nastavené limity, nebo zakázané internetové platby. Zkontrolujte prosím své nastavení a pokud se Vám přesto nepodaří provést platbu, objednejte zboží na dobírku, nebo nás kontaktujte - umíme Vám třeba zaslat faktutu k úhradě do e-mailu.
Je zboží certifikované? Kde k němu naleznu certifikáty?
Veškeré námi prodávané zboží splňuje požadavky pro uvedení na evropský trh. Veškeré ochranné prostředky splňují certifikaci deklarovanou v popisu produktu. Zákonné označené naleznete na každém výrobku, více pak v přiložených návodech k použití, popř. brožurách. Pokud by pro Vás přibalené dokumenty nebyly dostačující, rádi Vám zašleme další dokumenty e-mailem. Takovými dokumenty, které máme k dispozici, jsou obvykle např. Prohlášení o shodě, Technické listy, Protokoly o zkouškách, aj.
Nelze zadat slevový kód.
Slevové kódy mohou mít omezenou platnost a tato platnost již možná vypršela. Zkontrolujte prosím, zda jste kód opsali správně a zda je platný. Pokud jste přesvědčeni, že se jedná o chybu, napište kód a tuto informaci do poznámky k objednávce, nebo nás kontaktujte.
Jak postupovat v případě reklamace nebo vrácení zboží?
Pro reklamaci zboží vyplňte reklamační formulář a odešlete ho na adresu uvedenou v příslušném dokumentu.
Detailní informace naleznete v našich obchodních podmínkách.
V případě, že chcete vrátit zboží, u kterého se nevyskytují vady, vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy.
Můžete mi na fakturu dopsat, že se jedná např. o pracovní oděvy, pracovní obuv, ochranné brýle, apod.?
Snažíme se o co nejpřesnější popis zboží na daňových dokladech. Každé zboží má unikátní kód a obchodní název, podle kterého je snadno identifikovatelné a dohledatelné. Pokud je Vaše interní firemní směrnice přísnější než litera zákona, rádi Vám vyjdeme vstříc a popis upravíme. Požadovaný popis však musí vždy odpovídat skutečnosti, tzn. není možné např. volnočasovou obuv uvádět jako bezpečnostní polobotku, apod.