Jak nakupovat

Jak nakupovat

Maloobchod

Objednávky přijímáme na našem e-shopu, kde je můžete pohodlně a bezpečně uhradit prostřednictvím platební brány GoPay, nebo si zboží objednat na dobírku. Vaší objednávku co nejdříve zabalíme a doručíme Vámi zvoleným způsobem. Pokud chcete v budoucnu využívat věrnostních slev a dalších bonusů, využijte při nákupu možnost registrace.

Velkoobchod a B2B

Jste firma a řešíte ochranu pro své zaměstnance? Jste velkoobchod a rádi byste naše produkty nabídli svým zákazníkům? Jste již našim zákazníkem a rádi byste měli možnost tvořit B2B objednávky za stávajících podmínek přímo v našem e-shopu?

Níže Vám poradíme, jak na to! Registrovaným zákazníkům nabízíme nejen výhodnější ceny, ale také širší možnosti dopravy a platby.

1
Registrace

Zaregistrujte se a získejte unikátní přístupové údaje, pomocí kterých se budete v budoucnu přihlašovat.

2
Řekněme si o sobě víc

Pokud se ještě neznáme, bude Vás po registraci kontaktovat náš obchodní zástupce. Chceme co nejlépe porozumět, co pro Vás můžeme udělat a jak spolupráci optimálně nastavit.

3
Přihlášení

Přihlašte se do sekce pro registrované zákazníky prostřednictvím svého B2B přístupu a využívejte všech výhod, které jse pro Vás připravili.

4
Objednávka

Děláme vše pro to, aby způsob objednávání byl jednoduchý a intuitivní. Pokud budete potřebovat naší pomoc, rádi objednávku pomůžeme dokončit s Vámi.

Časté dotazy

Máte dotaz? Možná už něco podobného řešil někdo před Vámi. Podívejte se do sekce často kladených dotazů, kterou pravidelně aktualizujeme.

Nejde mi zaplatit přes platební bránu GoPay.

Máme zkušenost, že většina neúspěšných plateb neproběhne z důvodu nastavení platební karty. Nejčastějším problémem bývají nastavené limity, nebo zakázané internetové platby. Zkontrolujte prosím své nastavení a pokud se  Vám přesto nepodaří provést platbu, objednejte zboží na dobírku, nebo nás kontaktujte - umíme Vám třeba zaslat faktutu k úhradě do e-mailu.

Je zboží certifikované? Kde k němu naleznu certifikáty?

Veškeré námi prodávané zboží splňuje požadavky pro uvedení na evropský trh. Veškeré ochranné prostředky splňují certifikaci deklarovanou v popisu produktu. Zákonné označené naleznete na každém výrobku, více pak v přiložených návodech k použití, popř. brožurách. Pokud by pro Vás přibalené dokumenty nebyly dostačující, rádi Vám zašleme další dokumenty e-mailem. Takovými dokumenty, které máme k dispozici, jsou obvykle např. Prohlášení o shodě, Technické listy, Protokoly o zkouškách, aj.

Nelze zadat slevový kód.

Slevové kódy mohou mít omezenou platnost a tato platnost již možná vypršela. Zkontrolujte prosím, zda jste kód opsali správně a zda je platný. Pokud jste přesvědčeni, že se jedná o chybu, napište kód a tuto informaci do poznámky k objednávce, nebo nás kontaktujte.

Jak postupovat v případě reklamace nebo vrácení zboží?

Pro reklamaci zboží vyplňte reklamační formulář a odešlete ho na adresu uvedenou v příslušném dokumentu.
Detailní informace naleznete v našich obchodních podmínkách.

V případě, že chcete vrátit zboží, u kterého se nevyskytují vady, vyplňte formulář o odstoupení od smlouvy.

Můžete mi na fakturu dopsat, že se jedná např. o pracovní oděvy, pracovní obuv, ochranné brýle, apod.?

Snažíme se o co nejpřesnější popis zboží na daňových dokladech. Každé zboží má unikátní kód a obchodní název, podle kterého je snadno identifikovatelné a dohledatelné. Pokud je Vaše interní firemní směrnice přísnější než litera zákona, rádi Vám vyjdeme vstříc a popis upravíme. Požadovaný popis však musí vždy odpovídat skutečnosti, tzn. není možné např. volnočasovou obuv uvádět jako bezpečnostní polobotku, apod.